VMLY&R dla marki Absolut w digitalu

Agencja VMLY&R Poland wygrała przetarg firmy Pernod Ricard na obsługę marki wódki Absolut. To trzecia, po Wyborowej i Ballantine’s marka tego koncernu w portfolio agencji marka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
VMLY&R dla marki Absolut w digitalu

W wyniku wygranego przetargu agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych oraz działaniami in-store.W ramach współpracy na polskim rynku VMLY&R odpowiada za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital, opracowanie komunikacji w social media oraz budowanie widoczności marki w punktach sprzedaży. Ponadto, agencja zajmuje się produkcją assetów kampanijnych, planowaniem mediów oraz współpracą z influencerami zaangażowanymi w kampanie.

Firmy nie podają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Agencja pracuje już dla dwóch innych marek należących do Pernod Ricard – Wyborowej i Ballantine’s.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"