Wędliny Henryk Kania promowane z „Autami 2” (wideo)

Rusza kampania reklamowa wędlin Henryk Kania związana z filmem „Auta 2”. Akcję przygotowały firmy Gynkar, Disneymedia+ i Partner of Promotion.

km
km
Udostępnij artykuł:

Startująca 25 czerwca kampania wędlin Henryk Kania związana jest związana z filmem dla dzieci „Auta 2”, który 29 czerwca wchodzi do polskich kin. Akcja obejmuje przede wszystkim rodzinny konkurs dla najmłodszych. W kampanii wykorzystywany jest spot nawiązujący do filmu „Auta 2”.

Reklama będzie emitowana w kanałach Disney Channel i Disney XD, a kampania obejmie też prasę („Kaczor Donald”, „Kubuś Puchatek” i „Auta”) oraz internet (serwis Disney.pl i strona internetowa ZPM Henryk Kania). Akcję - zaplanowaną do 30 lipca - przygotowały firma Gynkar (kreacja i produkcja reklam), zespół Disneymedia+, odpowiedzialny w The Walt Disney Company (Polska) za obsługę mediową kampanii, oraz agencja Partner of Promotion (działania PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?