Weronika Książkiewicz reklamuje soki Cymes (wideo)

Firma Victoria Cymes rozpoczęła nową kampanię marki świeżych soków Cymes. Ambasadorką reklamową marki została aktorka Weronika Książkiewicz, która pojawi się w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Hasło kampanii „Łyk słońca na każdą pogodę” ma przypominać, że świeże soki, które dzięki Victorii Cymes trafiają do sklepowych lodówek, są źródłem energii, niezbędnej do tego, aby cieszyć się życiem i doceniać jego dobre strony w każdych okolicznościach. W reklamie promowane są świeże soki Cymes z polskich warzyw i owoców, w wariantach: marchew, marchew-seler i jabłko.

- Zaprosiliśmy do współpracy panią Weronikę Książkiewicz, ponieważ uważamy, że dobrze symbolizuje nasze konsumentki: kobiety pełne energii i pasji, odważnie podejmujące codziennie nowe wyzwania, ale też doceniające dobre strony życia - mówi prezes firmy Victoria Cymes Lech Krukowski.

Zdjęcia Weroniki Książkiewicz, które pojawią się w kampanii prasowej i internetowej wykonał Maciej Nowak.

grafika

Kampania prowadzona jest w telewizyjnych kanałach ogólnopolskich (spoty 15-sekundowe i billboardy sponsorskie). Będą ją wspierać działania PR, aktywności w internecie i aktywności w social mediach. W sklepach pojawią się nowe materiały POS z wizerunkiem Weroniki Książkiewicz. Kreację i spot przygotowała agencja MK Group, kampanię w telewizji zaplanował i zakupił dom mediowy U2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów