"Wiadro Obfitości WWW" - aplikacja Heyah na Facebooku

Heyah udostępniła na swoim facebookowym fanpage'u aplikację "Wiadro Obfitości WWW". Internauci mogą wygrać m.in. telefony, koszulki i kubki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aplikacja promuje ofertę "Internet non stop", która umożliwia korzystanie z internetu w telefonie bez limitu danych przez pierwszy tydzień za darmo, a potem przez kolejne 30 dni za 9,08 zł.

Zasada gry polega na wskazaniu jednego z wiaderek, pod którym ukryty jest kot Rysiek. Nagrodą gwarantowaną, także dla tych którzy nie zgadną, są tapety komputerowe. Mający więcej szczęścia wygrywają telefony, koszulki, bidony i paski.

grafika

W zakresie działań w mediach społecznościowych Heyah współpracuje z agencją Interactive Solutions. Do tej pory fanpage Heyah na Facebooku polubiło ponad 150 tys. osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska