„Wideoteka” Szabłowskiej i Szewczyka gromadzi 900 tys. widzów

Program „Wideoteka - 60 hitów na 60 lat!” Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Szewczyka ogląda w TVP1 co tydzień 900 tys. widzów, czyli mniej niż gromadzą w tym czasie propozycje konkurencyjnych stacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pokazane dotąd osiem odcinków „Wideoteki” (emisja w niedziele o 12.50) obejrzało średnio 900 tys. widzów, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału stacji w grupie 4+ i 4,91 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Muzyczny program ma mniej widzów niż Jedynka gromadziła w niedzielnym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Wtedy oglądało ją bowiem 1,32 mln widzów, a udział kanału wynosił odpowiednio 14,75 proc. i 11,88 proc.

„Wideoteka” daje TVP1 dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2 (nadaje ona filmy fabularne i ma 17,18 proc. udziału), a przed Jedynką plasują się jeszcze: TVN („Lekarze”, „Prawo Agaty”; 10,77 proc.) i Polsat („Jaś Fasola”, filmy; 9,51 proc.). W grupie komercyjnej TVP1 także jest czwarta.

W prowadzonym przez Marię Szabłowską i Krzysztofa Szewczyka programie „Wideoteka - 60 hitów na 60 lat!” goszczą spikerzy, prezenterzy, piosenkarze i aktorzy. Rozmowy ilustrowane są materiałami z archiwum TVP.

grafika

fot. TVP

Widownia „Wideoteki” odcinek po odcinku

Oglądalność programu na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej