Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa stowarzyszenia Unicorn wspierającego chorych na nowotwory. Akcję pod hasłem „Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę” przygotowała agencja Young & Rubicam Brands.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa Unicorn, krakowskiego stowarzyszenia wspierającego chorych na nowotwory i ich bliskich, pokazuje takie osoby nie tylko z perspektywy dolegliwości zdrowotnych, lecz przede wszystkim ze względu na pasje życiowe. Przekaz pod hasłem „Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę” zachęca jednocześnie do przekazania 1 proc. swojego podatku na rzecz tej organizacji. 

Akcja jest prowadzona w prasie (m.in. „Polityka”), internecie, radiu (Radio Vox) oraz na outdoorze (billboardy, nośniki w Krakowie, ekrany LED przy zakopiance). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands, a pozyskaniem mediów we własnym zakresie zajęło się stowarzyszenie Unicorn.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7