Większy zasięg sieci SuperNet 6x3

Clear Channel Poland rozwija sieć nośników SuperNet 6x3.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Obecnie finalizowany jest drugi etap budowy sieci, w wyniku którego na koniec 2006 r. firma zaoferuje 1 000 prestiżowych powierzchni reklamowych o formacie 6x3m.   

- SuperNet 6x3 to najmłodsza na rynku sieć nośników 18m2, która powstała pod koniec 2005 r. w oparciu o lokalizacje na parkingach bądź w otoczeniu centrów handlowych. Celem drugiego etapu rozwoju było rozszerzenie zasięgu sieci o lokalizacje miejskie, w centrum miast oraz wzdłuż tras dojazdowych do centrów handlowych. Obecnie 85 % nośników sieci stanowią powierzchnie miejskie, zlokalizowane przy głównych trasach komunikacyjnych, natomiast 15% to powierzchnie usytuowane na parkingach centrów handlowych. Ponad połowa powierzchni miejskich znajduje się przy drogach dojazdowych do aż 150 centrów handlowych w Polsce, w odległości nie większej niż 3 000 m. Dzięki precyzyjnie dobranym i wyselekcjonowanym lokalizacjom sieć SuperNet 6x3 gwarantuje reklamodawcom szeroki zasięg oraz konkretne korzyści w zakresie dotarcia do określonego audytorium.

„Połączenie w ramach jednej sieci lokalizacji miejskich i powierzchni usytuowanych w pobliżu centrów handlowych to koncepcja będąca odpowiedzią na  zjawisko stale rosnącego znaczenia dużych galerii handlowych. Z badań przeprowadzonych na nasze zlecenie przez Mareco Polska wynika, że aż 85% mieszkańców dużych miast odwiedza centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu. Najliczniejszą grupę klientów centrów handlowych stanowią osoby młode, w wieku 15-39 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach powyżej 1.700 PLN netto na gospodarstwo domowe. Sieć SuperNet 6x3 pozwala zatem na szybkie zbudowanie zasięgu kampanii na terenie dużych aglomeracji miejskich” - powiedziała Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Największą grupę klientów sieci SuperNet 6x3 stanowią firmy z branży telekomunikacyjnej, FMCG oraz media.

Pod koniec września br. ruszyła kampania reklamowa sieci SuperNet 6x3, pod hasłem „Jesteśmy częścią miasta”, której celem jest zakomunikowanie rozwoju lokalizacji miejskich. Kampania jest realizowana w mediach branżowych. Za kreację odpowiada agencja Adwertajzing, a za planowanie mediów Clear Channel Poland.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style