Wiosenne oblicze marki Reporter

Wraz z sezonem wiosna/lato 2004 marka Reporter zmienia swoje oblicze

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Projektowany i obsługiwany przez agencję OS3 multimedia serwis www.reporter.com.pl po pół roku przeszedł gruntowną przebudowę. Wszystkie materiały poligraficzne, podobnie jak w przypadku poprzedniej kolekcji, przygotowała JOTKA print design. Fotografie wykorzystane w serwisie i poligrafii powstały w studiu fotograficznym INIS fotografia. Wszystkie trzy firmy budujące wizerunek marki Reporter są częścią grupy medialnej OS3 group.

"Od początku współpracy OS3 group z marką Reporter założyliśmy, że wszystkie działania OS3 multimedia, INIS i JOTKI będą spójne. Serwis internetowy ciągle się rozwija nawiązując bezpośrednio do tego, co pojawia się w promocyjnych materiałach drukowanych Reportera. Wykorzystujemy istnienie grupy do tworzenia silnych przekazów, które przynoszą naszemu klientowi wymierne efekty. Zależy nam, aby internauta pozytywnie utrwalił markę Reporter i przypomniał sobie o niej podczas zakupów, żeby strona Reportera mocno wyróżniała się na tle konkurencji." - powiedział Michał Korepta - koordynator projektu Reporter w OS3 multimedia.

Nowa kreacja serwisu wprowadziła zaskakujące i nieszablonowe rozwiązania. Atrakcyjny sposób nawigacji na stronie w postaci jazdy rollercoasterem zatrzymuje internatów na stronie, co w efekcie przekłada się na zwiększenie wiedzy klienta o produktach i samej marce. Na stronie dodano 150 fotografii z całej, liczącej ok. 700 pozycji oferty Reportera. Dział serwisu "Być trendy" jest formą mini-edukacji internaty oraz wyróżnia markę poprzez pokazanie stylu projektowania. Strona adresowana jest przede wszystkim do osób ceniących wygodną, luźną i modną odzież. Główne założenie serwisu to promowanie i pozycjonowanie marki Reporter jako trendowej, nowoczesnej i dynamicznej.

Po sukcesie materiałów promocyjnych przygotowanych na sezon jesień-zima 2003, firma JOTKA print design zajęła się obsługą kolekcji marki Reporter na wiosnę i lato 2004. Wykonano nowy katalog tworzący wyjątkowy klimat w postaci bardzo dobrych fotografii.

Ponadto Jotka systematycznie i kompleksowo buduje graficzną identyfikację wizualną Reportera poprzez produkcję papeterii, plakatów, katalogów handlowych, wielkoformatowych posterów, folderów i innych materiałów.

Firmie powierzono również aranżację grafiki do nowo otwartych sklepów Reportera (na początek w Krakowie i Chorzowie), gdzie JOTKA przygotowała indywidualne postery tworzące tło do ekspozycji nowej kolekcji. Logo serii casual&sport wear jest również autorstwa firmy JOTKA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"