Witold Adamski chief product officerem w K2 Precise

Witold Adamski dołączył do zespołu K2 Precise (Grupa K2), obejmując stanowisko chief product officera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu oraz produktów w obszarze mediów digital.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Witold Adamski chief product officerem w K2 Precise

Rolą Witolda Adamskiego będzie zapewnienie klientom wysokiej jakości usług analitycznych i performance, rozwój merytorycznym zespołów SEM, social ads, programmatic & display, afiliacji i web analityki. Adamski będzie odpowiedzialny za współpracę z najważniejszymi partnerami mediowymi i technologicznymi takimi jak Google, Meta, TikTok, Adform, Teads, Justtag, YOC i innymi.

–  Cieszę się z dołączenia Witolda do naszego zespołu. Chcemy być dla klientów najlepszym partnerem w realizacji celów biznesowych poprzez optymalizację każdego etapu ścieżki zakupowej konsumentów. Z racji naszego DNA szczególną rolę odgrywają precyzyjne działania w digital mediach z wykorzystaniem zaawansowanych danych. Witold posiada zarówno doświadczenie w strategicznej obsłudze wymagających klientów, jak również umiejętność budowy skutecznego zespołu, co wzmocni naszą jakość produktu digital mediowego – mówi Katarzyna Wiśniewska, managing director w K2 Precise.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/katarzyna-chmielewska-walas-k2-precise-content-team-leadermedia-zwolni-250-pracownikow-aby-uzyskac-rentownosc-dlaczego ## ##

Witold Adamski ostatnio w MediaHub

Witold Adamski przez ostatnie 8 lat pracował w agencji MediaHub, gdzie budował zespół obsługujący kluczowego klienta – ING Bank Śląski. Odpowiadał za koordynację wszystkich projektów mediowych prowadzonych przez ING na rynku polskim. Do jego zadań należała zmiana organizacji zespołu i procesów pracy. Restrukturyzacja dotyczyła m.in. transformacji cyfrowej, w tym wdrożenia rozwiązań Business Intelligence. Dbał również o innowacyjne rozwiązania w zakresie planowania mediów, analiz i raportowania danych.

Adamski jest związany z branżą od 17 lat. Karierę mediową rozpoczął w OMD, gdzie pracował dla szerokiego grona klientów, takich jak  T-Mobile, HP, Deutsche Bank, Polpharma i Grupa Żywiec (Heineken Polska). Po sukcesach współpracy z Grupą Żywiec przeszedł na stronę reklamodawcy, odpowiadał m.in. za wdrożenie nowego globalnego strategicznego podejścia do planowania mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek