Wizja logistyki wg Maerska w nowym spocie „Disconnected” (wideo)

Duńska firma logistyczna Maersk, operator kontenerów rozpoczęła kampanię reklamową, której głównym elementem jest utrzymany w stylu filmów akcji spot „Disconnected”. Jego autorem jest agencja &Co.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wizja logistyki wg Maerska w nowym spocie „Disconnected” (wideo)

Spot opowiada o tym,  jak kierowca ciężarówki przewożący kontener Maersk przez zalesioną autostradę w Quebecu, dyrektor opuszczający biuro w Szanghaju, pracownik centrali Maersk siedzący przy komputerze i pracownik logistyki magazynu w Peru spotykają się, aby rozwiązać surrealistyczny problem. Każdy z nich nagle stoi.

Ta reklama ma być potwierdzeniem wizji Maerska na temat transportu i logistyki.

To odważna kampania w branży, która nie jest znana ze swojej kreatywności marketingowej, która udowadnia wizję Maerska, aby zmienić zwykły biznes w transporcie i logistyce.

Kluczowe przesłanie filmu ma podkreślać, że "nowe powiązania między ludźmi, procesami i danymi mogą zmienić Twoje spojrzenie na logistykę”.

Reżyserem spotu jest Christoffer Boes, przygotowała go duńska agencja reklamowa &Co.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej