Włodzimierz Wlaźlak nowym prezesem Lidl Polska, Maksymilian Braniecki w międzynarodowym zarządzie Lidla

Maksymilian Braniecki, dotychczasowy prezes spółki Lidl Polska dołączył do zarządu Lidl Stiftung & Co. KG. Na stanowisku prezesa Lidl Polska zastąpi go Włodzimierz Wlaźlak, dotychczasowy członek zarządu tej firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Włodzimierz Wlaźlak nowym prezesem Lidl Polska, Maksymilian Braniecki w międzynarodowym zarządzie Lidla
Od lewej: Maksymilian Braniecki i Włodzimierz Wlaźlak

Od stycznia 2020 r. Maksymilian Braniecki odpowiadać będzie za sklepy Lidla w siedmiu państwach – w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Słowenii, Rumunii i Bułgarii.

- Serdecznie dziękuję każdemu z pracowników Lidl Polska za codzienny wysiłek i zaangażowanie w pracę, które przekładają się na sukces naszej firmy. Mój awans zawdzięczam pracy każdego z Was. Cieszę się, że będę reprezentował nasz kraj w zarządzie międzynarodowym - komentuje Maksymilian Braniecki.

Braniecki i Wlaźlak od 17 lat w Lidlu

Maksymilian Braniecki od 17 lat jest związany z siecią handlową Lidl. Kierował polskim oddziałem spółki od 2015 roku. W latach 2012-2015 był prezesem Lidl Rumunia. Absolwent studiów MBA (Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie – The Polish Open University).

Włodzimierz Wlaźlak sprzedaży. w ubiegłym roku czasowo zastępował członka zarządu spółki narodowej Lidl Niemcy. Z firmą jest związany od 17 lat.. Praktykę zdobywał w obszarach ekspansji oraz sprzedaży. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Justus-Liebig-Universität w Giessen.

Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. Wiosną ub.r. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej