Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak w kampanii Cartoon Network apelują do dzieci, by sobie nie dokuczały

Telewizja Cartoon Network startuje z czwarta edycją kampanii społecznej „Bądź kumplem nie dokuczaj”, która pokazuje dzieciom szkodliwość negatywnych zachowań wobec rówieśników oraz zachęcająca do utrzymywania z nimi przyjacielskich relacji. Ambasadorami akcji są piłkarze Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W spocie promującym kampanię Szczęsny i Krychowiak opowiadają o swojej więzi, wspólnym przeżywaniu sukcesów i podnoszeniu się po porażkach. Organizatorzy akcji chcą posłużyć się przykładem popularnych piłkarzy, aby pokazać dzieciom ze szkół podstawowych wartość koleżeńskich relacji.

Akcja „Bądź kumplem nie dokuczaj” potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Na antenie Cartoon Network, w wybranych kanałach platformy nc+ i w internecie emitowany będzie spot z udziałem ambasadorów.

Dodatkowo, Cartoon Network zaprasza też klasy I-VI szkół podstawowych do udziału w konkursie „Wymarzony Dzień Kumpla”. Do wygrania są vouchery na zakup wyposażenia szkolnego oraz tablety.  Zadaniem konkursowym jest przygotowanie przez klasę pod opieką wychowawcy kreatywnego pomysłu na obchody „Dnia Kumpla”. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 13 maja.

Partnerami akcji „Bądź kumplem nie dokuczaj” są Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nintu oraz Lifetube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana