„Pracujemy dla Ciebie” w kampanii Work Service

Agencja zatrudnienia Work Service ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Work Service opiera się na nowej strategii marki, której jednym z podstawowych założeń jest postawienie kandydata w centrum uwagi. Firma w swoich działaniach komunikacyjnych będzie kładła nacisk na nowe standardy komunikacyjne mające nie tylko wspierać w poszukiwaniu zatrudnienia, ale także będzie edukować i pomagać w świadomym planowaniu życia zawodowego.

Elementem scalającym wszystkie działania marketingowe będzie nowa strona internetowa, która ma odzwierciedlać nowe pozycjonowanie firmy.

Kampania Work Service ma zasięg ogólnopolski i będzie realizowana w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w internecie.

Działania ruszyły na początku kwietnia i potrwają do listopada tego roku. Za nową strategię marki odpowiada agencja J. Walter Thompson, realizacją kampanii opiekuje się agencja Neon Shake Advertising, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek