„Pracujemy dla Ciebie” w kampanii Work Service

Agencja zatrudnienia Work Service ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Work Service opiera się na nowej strategii marki, której jednym z podstawowych założeń jest postawienie kandydata w centrum uwagi. Firma w swoich działaniach komunikacyjnych będzie kładła nacisk na nowe standardy komunikacyjne mające nie tylko wspierać w poszukiwaniu zatrudnienia, ale także będzie edukować i pomagać w świadomym planowaniu życia zawodowego.

Elementem scalającym wszystkie działania marketingowe będzie nowa strona internetowa, która ma odzwierciedlać nowe pozycjonowanie firmy.

Kampania Work Service ma zasięg ogólnopolski i będzie realizowana w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w internecie.

Działania ruszyły na początku kwietnia i potrwają do listopada tego roku. Za nową strategię marki odpowiada agencja J. Walter Thompson, realizacją kampanii opiekuje się agencja Neon Shake Advertising, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe