Wydawca "The New York Times" z rekordowymi przychodami, zbliża się do 10 mln subskrypcji

Wydawnictwo The New York Times Company w drugim kwartale tego roku odnotowało rekordowe 590,9 mln przychodów (+6,3 proc. rok do roku) oraz 92,2 mln dolarów skorygowanego zysku operacyjnego. Wydawca w ubiegłym kwartale pozyskał 180 tys. nowych płacących abonentów, ich łącza liczb zbliża się do 10 mln.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

The New York Times Company  w drugim kwartale br. wypracował 92,2 mln dolarów skorygowanego zysku operacyjnego, co stanowi wzrost z 76,2 mln dol. w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Łączne przychody wzrosły o 6,3 proc. do 590,9 mln dol., z 555,7 mln dol. w drugim kwartale 2022 roku. Przychody z subskrypcji wzrosły o 6,8 proc. do 409,6 mln dol., przychody z reklam to 117,8 mln dol. Pozostałe przychody wydawcy wzrosły o 16,1 procent do 63,5 mln dol.

Skorygowany zysk operacyjny w segmencie The New York Times Group wzrósł do 100 mln dol.z 88,8 mln dol. w tym samym okresie roku 2022.

Skorygowany rozwodniony zysk na akcję (Diluted EPS) wyniósł w raportowanym okresie 38 dol., w porównaniu z 28 dol. w drugim kwartale 2022 r.

Jak podkreślono w raporcie, we wszystkich segmentach wzrosty wynikają z wyższych przychodów z subskrypcji cyfrowej i innych przychodów, częściowo skompensowanych przez wyższe koszty operacyjne.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-new-york-times-zyskal-kwartalnie-190-tys-cyfrowych-subskrypcji ##

 Prawie 10 mln subskrypcji "The New York Times"

Od kwietnia do czerwca wydawca "The New York Times" zyskał 180 tys. nowych abonentów cyfrowych netto. Na koniec pierwszego półrocza wydawca miał 9,88 mln subskrybentów w druku i digitalu, z czego 9,19 mln to abonenci płacący tylko za  dostęp do treści w internecie. 3,3 mln z nich to abonenci pakietowi i multiproduktowi.

W ujęciu rocznym "NYT" zyskał 780 tys. abonentów cyfrowych netto.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-new-york-times-likwiduje-dzial-sportowy ##

- Ponad jedna trzecia z prawie 10 milionów abonentów to obecnie abonenci pakietowi lub multiproduktowi - podkreśla Meredith Kopit Levien, CEO The New York Times Company. - Przychody z subskrypcji cyfrowej wzrosły dzięki wzrostowi zarówno liczby subskrybentów, jak i ARPU, przy czym to drugie wzrosło rok do roku rok do roku po raz pierwszy od czasu przejęcia "The Athletic". W dalszym ciągu utrzymujemy dyscyplinę kosztową, jednocześnie zwiększając wartość naszej oferty - wyjaśniła w komunikacie Meredith Kopit Levien.

 Na koniec ubiegłego roku wydawnictwo The New York Times Company miało 8,83 mln subskrybentów cyfrowych. Łączne przychody z subskrypcji zwiększyły się w zeszłym kwartale o 17,9 proc. do 414,1 mln dolarów. W przypadku prenumerat drukowanych nastąpił spadek o 0,6 proc. do 144,9 mln dolarów, a w obszarze cyfrowych - wzrost o 31 proc. do 269,2 mln. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?