Wydawnictwo Bauer wprowadza nowy tytuł prasowy

Wydawnictwo Bauer od przyszłego tygodnia wprowadza na rynek nowy tytuł prasowy : "Magazyn Telewizyjny"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy tytuł kosztuje 1 zł, ma 40 stron objętości i zawiera 36 programów telewizyjnych. "Magazyn Telewizyjny" jest skierowany do młodszych mieszkańców dużych i średnich miast. Redaktorem naczelnym "Magazynu Telewizyjnego" jest Beata Biały.

Nowe pismo dołączy do grupy czasopism telewizyjnych wydawanych przez Bauera, do której należą: "Tele Tydzień", "To&Owo", "Super TV", "Imperium TV" i "Tele Świat".

Wydawnictwo Bauer uzyskało od spółki KTV (wydawcy zawieszonego tytułu "Kurier TV") zgodę na wykorzystanie popularnego znaku graficznego "Kurier TV" na okładce nowego tytułu.

Wydawnictwo Bauer powstało w roku 1875, obecnie działa m.in. w Niemczech, Polsce, Czechach, Francji, Hiszpanii, Anglii, Chinach i USA. Na naszym rynku obecne jest od 11 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?