„Wyścig po nagrody” promuje N-Gine

Pod hasłem „Wyścig po nagrody” rozpoczęła się promocja napoju energetycznego N-Gine. Akcję na zlecenie FoodCare prowadzi agencja Unia Interactive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Wyścig po nagrody” wystarczy kupić dowolny napój N-Gine, a potwierdzający to paragon zachować i zarejestrować w serwisie internetowym n-gine.pl. Codziennie do wygrania są repliki bolidów Formuły 1, a co tydzień - iPody i karnety na imprezę kartingową. Natomiast osoby, które zarejestrują największą liczbę paragonów, wezmą udział w rywalizacji finałowej, w której do wygrania są dwa dwuosobowe wyjazdy na zawody Formuły 1.

grafika

Promocję - zaplanowaną do 22 stycznia przyszłego roku - wspierają informacje na nowych, większych puszkach N-Gine, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania na facebookowym fanpage’u marki. Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja Unia Interactive.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych