Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak

W październiku THEGLOOW.COM, nowy sklep online z wyselekcjonowanymi suplementami diety, kosmetykami oraz akcesoriami wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci rozpoczął ogólnopolską kampanię launchującą premierę.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak

THEGLOOW.COM to luksusowy e-commerce, miejsce w którym znajdziemy blisko 3500 wyselekcjonowanych produktów oraz ponad 150 marek luksusowych oraz premium, w tym zarówno produktów dobrze znanych przez polskich konsumentów, ale też światowych bestsellerów, które w Polsce dostępne są wyłącznie na THEGLOOW.COM. Wśród nowości, które dzięki THEGLOOW.COM zawitały do Polski, znajdują się między innymi takie marki jak Biocol Labs, Vida Glow, Beautifully Nurished czy Toiletpaper Beauty.

Twarzą kampanii THEGLOOW.COM została Agnieszka Woźniak-Starak, ceniona dziennikarka, podcasterka, uważana za jedną z najlepiej ubranych Polek. Według twórców, jej autentyczność i pasja do zdrowego stylu życia doskonale wpisują się w filozofię projektu.

Kampania promująca THEGLOOW.COM obejmuje mix mediów, gdzie wiodącym jest outdoor w tym kampanie na wyłączność w przestrzeniach reklamowych Braughman Group Media w najbardziej prestiżowych lokalizacjach takich jak rondo Dmowskiego przy Ul. Marszałkowskiej w Warszawie, które jest jedną z największych i najbardziej trafficowych przestrzeni OOH w kraju, Złote Tarasy, Hala Koszyki czy Centrum Praskie Koneser. Sklep THEGLOOW.COM wykorzystał także spersonalizowany koncept w komunikacji Digital OOH, który obejmował wizualne dostosowanie totemów sieci Braughman Digital Business Network do brandingu sklepu THEGLOOW.COM.

grafika
grafika
grafika

W Gdańsku przy Ul. Chłopskiej zaś, 5 lokalnych artystów przygotowało mural o powierzchni blisko 130 metrów kwadratowych. Kampanii towarzyszą także publikacje w renomowanych tytułach prasowych oraz aktywności w przestrzeni digital, w tym w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem działań e-mail marketingowych.

Zdjęcia do kampanii THEGLOOW.COM zostały zrealizowane w wyjątkowych murach Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, oddziału Muzeum Narodowego w Warszawie. Dziennikarka wystąpiła w kilku zjawiskowych odsłonach, w kreacjach światowych projektantów.

Za realizację sesji oraz produkcję spotu odpowiedzialny jest zespół Cinematic Production, Agnieszka Rudzińska oraz Łukasz Brześkiewicz.

Sklep THEGLOOW.COM z założenia ma wyróżniać m.in holistyczne podejście do oferty, innowacyjność, unikatowy brand mix, personalizacja w tym ankieta zdrowia będąca odpowiedzią na indywidualne potrzeby klientów oraz najwyższej jakości obsługa czy darmowa wysyłka w ciągu do 24h w dni robocze. Dla THEGLOOW.COM wartością jest zaufanie budowane poprzez unikatowe produkty, ale też porady ekspertów, w tym dietetyków, fryzjerów oraz osobowości wyznaczających rynkowe trendy. Marka łączy inspiracje modą oraz determinację w konsekwentnym dążeniu do sukcesu, dlatego wybór Agnieszki Woźniak-Starak jako twarzy kampanii THEGLOOW.COM był ucieleśnieniem tych wartości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?