Xenea Regular Plus reklamowana na kinowych lustrach

W kinach w całej Polsce rusza kampania reklamowa Xenea Regular Plus, suplementu diety z portfolio USP Zdrowie. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Xenea Regular Plus jest prowadzona w formie naklejek, które zostały umieszczone na lustrach w damskich toaletach 51 kin z sieci Cinema City i Multikino. Akcja pod hasłem „Przebojowo usuwa skłonność do zaparć… w 3 dni!” ma na celu budowę świadomości produktu i podkreślenie jego lifestylowego charakteru.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]