Xenea Regular Plus reklamowana na kinowych lustrach

W kinach w całej Polsce rusza kampania reklamowa Xenea Regular Plus, suplementu diety z portfolio USP Zdrowie. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Xenea Regular Plus jest prowadzona w formie naklejek, które zostały umieszczone na lustrach w damskich toaletach 51 kin z sieci Cinema City i Multikino. Akcja pod hasłem „Przebojowo usuwa skłonność do zaparć… w 3 dni!” ma na celu budowę świadomości produktu i podkreślenie jego lifestylowego charakteru.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami