Yahoo z CNBC

Yahoo zawarło porozumienie licencyjne z biznesowym kanałeminformacyjnym CNBC.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach tego porozumienia, w serwisie Yahoo Finance, który jestnajpopularniejszą witryną w sieci oferującą informacje biznesowe,udostępniane będą treści należące do CNBC - informuje serwisMediaweek.

Obie strony chwalą się, że tym samym swoje siły łączą liderzytelewizyjni i internetowi w dziedzinie dostarczania finansowychnewsów.

Stacja CNBC co prawda posiada swoją własną stronę internetową,która w listopadzie zanotowała 538 tysięcy unikalnych odwiedzin,ale umowa z Yahoo pomoże jej dotrzeć do zdecydowanie szerszegogrona odbiorców, jako że serwis Yahoo Finance przyciągnął w tymsamym czasie 13,8 miliona internautów.

W Yahoo Finance użytkownicy uzyskają dostęp do materiałów wideoCNBC oraz artykułów z serwisu CNBC.com. Podobne porozumienia Yahoozawarło wcześniej m.in. z Fox Business Network, CNN, BBC i The NewYork Times.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day