Z "Faktu" do "Echo Miasta"

Od dnia początku lutego pracę w firmie Media4mat wydawcy "Echa Miasta" na stanowisku Dyrektora Biura Reklamy rozpocznie Joanna Włodarczyk.

em
em
Udostępnij artykuł:

Dotąd była jednym z Dyrektorów Sprzedaży w "Fakcie".

Jest to nowo utworzone stanowisko, któremu podlegać będą wszyscy Kierownicy Biur Reklamy w Oddziałach "Echa Miasta". Głównym zadaniem Dyrektora Biura Reklamy będzie wsparcie Członka Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu w operacyjnym zarządzaniu lokalnymi strukturami sprzedaży.

Utworzenie stanowiska Dyrektora Biura Reklamy jest efektem dynamicznego rozwoju firmy i wzrastającego zainteresowania reklamodawców - podano w komunikacie.

em
Autor artykułu:
em
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami