„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł. Akcję pod hasłem „Z miłości do świeżości” przygotowała agencja Fresh Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł jest oparta na przekazach pod hasłem „Z miłości do świeżości”, które przedstawiają marchewkę, truskawkę i jabłko. W ten sposób akcja ma podkreślać, że w sklepach Piotr i Paweł zawsze dostępne są świeże owoce i warzywa. W kolejnej odsłonie pojawią się layouty z szynką, łososiem i serem.

grafika

Działania – zaplanowane do końca br. – będą obejmować prasę (tytuły ogólnopolskie), outdoor oraz materiały BTL.

grafika

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Fresh Studio, która wygrała konkurs dotyczące tego zlecenia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator