„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł. Akcję pod hasłem „Z miłości do świeżości” przygotowała agencja Fresh Studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa sieci supermarketów Piotr i Paweł jest oparta na przekazach pod hasłem „Z miłości do świeżości”, które przedstawiają marchewkę, truskawkę i jabłko. W ten sposób akcja ma podkreślać, że w sklepach Piotr i Paweł zawsze dostępne są świeże owoce i warzywa. W kolejnej odsłonie pojawią się layouty z szynką, łososiem i serem.

grafika

Działania – zaplanowane do końca br. – będą obejmować prasę (tytuły ogólnopolskie), outdoor oraz materiały BTL.

grafika

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Fresh Studio, która wygrała konkurs dotyczące tego zlecenia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?