"Zakupy last minute" w nowej kampanii platformy Klarna

Internetowa platforma finansowa Klarna wystartowała z wakacyjną akcją pod hasłem „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie”. Działania komunikacyjne przygotowano z wybranymi partnerami marki, m.in. Ray Ban, Kubota, House, eZebra,  God Save Queens, Surf Inc oraz Grail Point.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Zakupy last minute" w nowej kampanii platformy Klarna

W najnowszej kampanii „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie” szwedzki fintech wspólnie z wybranymi sklepami partnerskimi przypomina, że dzięki elastycznej usłudze „Zapłać za 30 dni” decyzje i wydatki związane z wakacjami − także tymi planowanymi na ostatnią chwilę − można podjąć w sposób przemyślany, korzystając z możliwości odroczenia płatności o 30 dni bez odsetek.  

- Przed wyjazdem na wakacje każdy z nas stoi przed ważnym pytaniem: co ze sobą zabrać? Oczywiście, najlepiej byłoby stworzyć listę rzeczy i przygotować się kilka tygodni wcześniej, ale życie często płata nam figle, a plany mogą zmieniać się w ostatniej chwili. Klarna doskonale rozumie tego typu sytuacje, dlatego dajemy naszym klientom możliwość skorzystania z elastycznych metod płatności i odroczenia terminu zapłaty, bez dodatkowych kosztów, aby mogli w pełni czerpać radość z letniego wypoczynku – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, marketing manager B2C w Klarnie. Najnowsza kampania Klarny „Zakupy last minute. Płatności na spokojnie” prezentuje znane i lubiane wśród polskich klientów marki tj. Ray Ban, House, Kubota, eZebra, Surf Inc, Grail Point oraz God Save Queens, które oferują swoim klientom płatności w stylu #smoooth, tym samym zapewniając im większą swobodę przy dokonywaniu wakacyjnych zakupów.

Działania reklamowe potrwają do końca czerwca. W kampanii wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej (OOH) w Warszawie oraz kanały digital - social media i display. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada zespół Klarny. Media zaplanował i kupił dom mediowy EssenceMediacom. Działania komunikacyjnie wspiera Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych