ZEBRA „twarzą” kampanii serwisu NaszeMiasto.pl

NaszeMiasto.pl, miejski serwis informacyjny Grupy Polskapresse, rozpoczyna kampanię promocyjną, która realizowana będzie pod hasłem „ZEBRAliśmy NaszeMiasto.pl...”.

km
km
Udostępnij artykuł:

Działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności i zasięgu serwisu, a także wspieranie lokalnych działań i inicjatyw w myśl strategii rozwoju produktu. Twarzą kampanii jest ZEBRA, stanowiąca część hasła promocyjnego.

Startujące wraz z majówką działania wizerunkowe w regionach obejmują przede wszystkim BTL i będą towarzyszyły dużym imprezom miejskim. Charakterystyczna postać zebry pojawi się na juwenaliach, piknikach i imprezach sportowych, w tym m.in. na krakowskiej Nocy Muzeów, wyborach miss, grach miejskich czy Wyścigach Smoczych Łodzi. Hasło kampanii będzie modyfikowane zależnie od miasta, w którym prowadzone będą działania np. w Łodzi serwis promowany będzie hasłem „ZEBRAliśmy Łódź klubowo…”, a w stolicy - „ZEBRAliśmy Warszawę informacyjnie...”.

Kampania ATL obejmie internet (Onet.pl, Wp.pl, GG, serwisy Polskapresse, portale społecznościowe), radio (Gupa Eurozet), kina (Cinema City i Multikino) i outdoor (ekrany LED).

grafika

Za opracowanie założeń kampanii, planowanie, kreację i zakup mediów, a także produkcję materiałów odpowiedzialny był dział marketingu Grupy Polskapresse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?