Teva wspiera kampanią nowy Olfen Max (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa najnowszego wariantu żelu przeciwbólowego Olfen, produkowanego przez Teva Pharmaceuticals. Za jej realizację odpowiadają agencje Opus B, Initiative i Reprise.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Teva wspiera kampanią nowy Olfen Max (wideo)

Firma farmaceutyczna Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła kampanię reklamową najnowszego leku przeciwbólowego Olfen Max.

Jej celem jest wsparcie debiutu nowego produktu, dedykowanego osobom odczuwającym bóle mięśni i stawów. Wraz z komunikacją nowego żelu marketer wraca do intensywnych działań promocyjnych. Najnowsza akcja promocyjna prowadzona jest pod hasłem: „Olfen - Specjalista od bólu mięśni i stawów”. 

Kampania reklamowa potrwa kilka tygodni.

 

Multimedialne działania reklamowe obejmują kampanię w telewizji oraz digital (m.in. SEM, oraz Ceneo). Strategię kampanii oraz koncepcję mediową opracowały i zrealizowały agencje Initiative i Reprise, obie należące do grupy Mediabrands. Ideę kreatywną oraz spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B, odpowiedzialna również za key visual, brand book i stornę www.Reżyserią reklamy zajął się Marek Cichy, produkcją - Dynamo Film, a postprodukcją - Delapost.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek