ZenithOptimedia znów obniża prognozę dla globalnego rynku reklamy

Globalne nakłady na reklamę zmniejszą się w bieżącym roku o 8,5procenta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawił należący do Publicis Groupe dommediowy ZenithOptimedia, który jeszcze w kwietniu szacował, żetegoroczne wydatki na reklamę spadną w porównaniu z rokiem 2008 o6,9 procenta.

Jednocześnie agencja podkreśla, że spośród 79 analizowanychprzez nią państw, 25 wciąż notuje wzrost. Co prawda większość znich to małe i młode rynki, ale są wśród nich również Chiny iIndie.

Z kolei na przyszły rok ZenithOptimedia zakłada niewielkieodbicie na światowym rynku reklamy i wzrost na poziomie 1,6procenta. głównie dzięki zimowym igrzyskom olimpijskim imistrzostwom świata w piłce nożnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski