"Zima w swoim tempie" w reklamie świątecznej piwa Łomża

Ruszyła pierwsza w historii marki zimowo-świąteczna kampania reklamowa marki piwa Łomża (Van Pur) pod hasłem "Zima w swoim tempie". Podobnie jak w poprzednich kampaniach, jej bohaterem jest aktor Adam Woronowicz. Za realizację działań odpowiadają Brasil Warsaw, Agencja Nie Do Ogarnięcia i MediaCom.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Zima w swoim tempie" w reklamie świątecznej piwa Łomża

Kampania potrwa do końca stycznia. Nowe spoty reklamowe są kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej marki Łomża „W swoim tempie”.

- Sukces nowej komunikacji, jak również oczekiwania konsumentów sprawiły, iż powstały kolejne  wersje reklamy. W okresie letnim Łomża, dzięki podjętym działaniom marketingowym 360 stopni, stała się jedną z najszybciej rozwijających się marek na rynku piwa, a w lipcu bieżącego roku Łomża Pils była jedną z najlepiej sprzedających się nowości z całego rynku FMCG w sklepach małoformatowych. Po raz pierwszy w historii firmy nasza flagowa marka Łomża otrzymała wsparcie reklamowe w okresie zimowym. Nowy spot reklamowy Łomży zachęca do czerpania przyjemności z wyjątkowych, świątecznych chwil w swoim tempie, a na zimowe wieczory poleca Łomża Miodowe w wariancie klasycznym lub  wzbogaconym o nuty korzenne – powiedziała Paulina Grodzińska, dyrektorka marketingu Van Pur.

Spoty utrzymane są w dotychczasowej konwencji reklamowej marki - zaskakującej, lekko abstrakcyjnej i z przymrużeniem oka. Bohaterem reklam jest niezmiennie Adam Woronowicz, który wraz ze swoimi pomocnikami przenosi nas w magiczny klimat świąt. W okresie bożonarodzeniowym kampanię uzupełni spot dedykowany Łomży Miodowej oraz tegorocznej nowości Łomży Miodowej Korzennej wzbogaconej o nuty przypraw korzennych.

 

Za kreację i produkcję spotów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało") oraz reżyser Tomasz Kapuściński. Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów realizuje dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK