Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu

Rozdano nagrody w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Trzy otrzymała agencja Havas PR Warsaw, a po dwie - Imago PR, Hill+Knowlton Strategies, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Headlines Porter Novelli, Citybell Consulting i Publicon.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu

Havas PR Warsaw została nagrodzona za kampanie „Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy”, „Mistrzowie kodowania” (realizowaną wspólnie z Samsung Electronics Polska) i „Zarażamy ciekawością” (wspólnie z Orange Polska).

Imago PR otrzymała dwie nagrody za akcję „Zaangażujmy Śląsk”, Hill+Knowlton Strategies - za „Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem”, a Headlines Porter Novelli - za „MasterCard ćwierka dla WOŚP”. Citybell Consulting wyróżniono za „Debatę Europa Café” i „Apetyt na region. Podkarpackie smaki”, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - za „Prince Polo - w 100 proc. polskie, kultowe na Islandii” i „belVita - stworzona na śniadanie!” (obie realizowane wspólnie z Mondelez Polska), natomiast Publicon - za „#onedayinwro - robimy InstaMovie!” i „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win”.

W sumie przyznano nagrody w 24 kategoriach (w jednej - Event komercyjny - decyzją jury nie wybrano zwycięzcy). Wszystkie zostały wręczone podczas gali w piątek 5 grudnia.

Konkurs Złote Spinacze jest organizowany przez Związek Firm Public Relations. Funkcję partnera merytorycznego pełni KPMG.

ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2014

KATEGORIE GŁÓWNE PR korporacyjny• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies

PR produktu• Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Public Affairs i Lobbying• Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! - Kobold Public Relations

Kampania Społeczna• Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy - Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna•  „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska - Orange Polska i Havas PR Warsaw Event komercyjnyDecyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.

Event społeczny• Debata Europa Cafe - Citybell Consulting

Launch nowego produktu, usługi lub firmy• Kampania „Zarobki bez tabu” - On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl

Corporate Social Responsibility (CSR)• Tesco dla Szkół - „Talent do niemarnowania” - Tesco Polska, Garden of Words

PR miejsca, miasta lub regionuJury przyznało dwie statuetki ex aequo• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice• #onedayinwro - robimy InstaMovie! - Publicon

Social media• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli

Bussiness-to-Bussiness PR•  „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy

PR finansowy i relacje inwestorskie• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue

Media Relations• belVita - stworzona na śniadanie! - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska

KATEGORIE SEKTOROWE Technologia, IT, telekomunikacja• Mistrzowie kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska

Finanse• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli

Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne• Ciśnienie na życie - Polpharma

Sektor spożywczy• „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” - ZT Kruszwica

Media i styl życia• „Oglądam, czuję, myślę” - młodzi w kinie - Go Culture

Kultura• Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja• Apetyt na region. Podkarpackie smaki - Citybell Consulting

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies

NGO i Sektor Publiczny• Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon

KATEGORIE SPECJALNE

Kreatywność• „Zrobimy Cię na Biało” - Atlas i Telma Agency Communications

Efektywność• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek