Zmiany w "Dlaczego"

Odświeżenie szaty graficznej oraz na zmiany merytoryczne w "Dlaczego"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wydawca magazynu dla studentów "Dlaczego" Platforma Mediowa Point Group zdecydował się na odświeżenie szaty graficznej oraz na zmiany merytoryczne swojego flagowego tytułu.

"Wakacje to dla nas okres wytężonej pracy - mówi z-ca Redaktora Naczelnego Michał Gajewski - nad zmianami szaty graficznej pracujemy w ramach własnego Studia DTP i Działu Kreatywnego. Głównym celem, jaki sobie postawiliśmy jest odświeżenie graficzne samego magazynu oraz dotarcie do nowych czytelników poprzez atrakcyjniejszą formę. Zmiany objęły również główne działy "Dlaczego" - więcej uwagi będziemy chcieli poświęcać tematom związanym z przyszłą karierą młodych ludzi oraz ich rozwojem.

 "Prace, które aktualnie prowadzimy mają na celu zdecydowane zbliżenie i dopasowanie tytułu do aktualnych potrzeb młodych, ambitnych i aktywnych ludzi. Dotychczasowe koncepcje okładek magazynu nie ulegną zmianie - dalej chcemy pokazywać znanych, młodych i ciekawych ludzi. Wpływa to bardzo pozytywnie na postrzeganie samego magazynu przez czytelników oraz świetnie stymuluje sprzedaż" - mówi Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający ds. Wydawnictw i Dystrybucji.

Zmiany nie ominęły również Działu Obsługi Klienta - do zespołu dołączyła Monika Gozdór (Client Partner), wcześniej związana z wydawnictwami Agora oraz Prószyński i S-ka SA.

Istotna zmiana dotyczy również cennika reklam magazynu "Dlaczego" - zmniejszeniu o ponad 20% uległy ceny wszystkich okładek. Obecnie IV okładka kosztuje 45 000 zł, a II - 39 000 zł. "Biorąc pod uwagę średni nakład tytułu - 76 381 egz. (ZKDP: maj 2003 - maj 2004) - stanowi to doskonałą proporcję nakładu do ceny" - powiedział Tomasz Czerniejewski, Dyrektor Reklamy i Rozwoju Sprzedaży.

Platforma Mediowa Point Group oprócz działalności wydawniczej posiada w swoich strukturach agencję marketingu bezpośredniego BTL Point Group oraz agencję marketingu interaktywnego Online Point Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style