Zmiany w „Elle”: nowe działy, font, więcej o modzie i luksusie, hasło „Moja moda, moje Elle”

Marcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Burda International Polska) ukazuje się w mocno odmienionej odsłonie: z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienionym fontem. To pierwszy numer przygotowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż. Metamorfozę przechodzi także serwis internetowy pisma.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Zmiany w „Elle”: nowe działy, font, więcej o modzie i luksusie, hasło „Moja moda, moje Elle”

Odmienione „Elle” ma także nowe hasło: „Moja moda, moje Elle”. Jak zapowiada redaktor naczelna, pismo stawia teraz na luksus, nowoczesność i modę. W marcowym wydaniu pojawiają się więc cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru.

Prace nad relaunchem poprzedziły badania marketingowe. - Dzięki nim znamy dokładnie oczekiwania i preferencje naszych czytelniczek, wiemy, o jakim „Elle” marzą, i taki magazyn dla nich tworzymy. Nasze czytelniczki są aktywne, zaangażowane, orientują się w najnowszych trendach, czerpią z życia satysfakcję, codziennie poszukują nowych wrażeń, kochają modę i zakupy - mówi redaktor naczelna pisma, Marta Drożdż.

Zmiana wizualna magazynu jest gruntowna i obejmuje kilka elementów. - W makiecie wprowadziliśmy więcej światła, zmieniliśmy czcionkę na kobiecy font Play, który wyłącznie dla nas zaprojektowało londyńskie studio graficzne. Pismo ma teraz więcej świeżości, elegancji i luksusu - precyzuje szefowa „Elle”.

Zmienia się także struktura pisma. „Elle” ma teraz pięć głównych działów: „Trendy”, „Teraz”, „Uroda”, „Moda” i „Ekstra”. W rubryce „Trendy”, która skupia się na aktualnościach w modzie, wprowadzono stronę „Polska moda". Dzięki niej mają być odkrywani i promowani polscy projektanci.

Marta Drożdż jest redaktor naczelną pisma od stycznia br. Przedtem przez trzy miesiące była „pełniącą obowiązki” - po tym, jak redakcję opuściła Monika Stukonis.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vogue-polska-jaka-cena-gdzie-mozna-kupic-prenumerata-i-ceny-reklam ##

Metamorfozę przechodzi także serwis Elle.pl. - Największe i najpiękniejsze zdjęcia na polskim rynku serwisów premium, czytelniej podane teksty, ekspozycja wideo produkowanego w jakości 4K i nowe, unikatowe formy natywnej promocji dla naszych klientów to nasze priorytety. Zacieśniamy też współpracę redakcji magazynu i serwisu, dlatego na stronie głównej użytkownicy znajdą jeszcze więcej artykułów, galerii i filmów związanych z wiodącymi tematami z nowego numeru - wylicza Marta Kowalska, redaktor prowadząca Elle.pl.

grafika

Planowana jest kampania reklamowa zmienionego magazynu. Akcja obejmie telewizję, radio, internet, kino oraz punkty sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, a za zakup mediów odpowiada Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych