Zmiany w SAR

Stowarzyszenia Agencji Reklamowych przedstawiło swoje plany

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniu 20 stycznia b.r. odbyło się Walne Zgromadzanie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. Na spotkaniu, podjęto ważne decyzje co do przyszłego kształtu Stowarzyszenia. Oto one:

Przedstawiono i szeroko dyskutowano zmiany statutowe. Przyjęto zasadę, iż każda Agencja może mieć dwóch reprezentantów w Stowarzyszeniu;

Dokonano przyjęcia 6 nowych członków wspierających. W całym 2003 roku grono Agencji poszerzyło się o: V&P, DougFaberFamily, ARRS Effectica, PZL; Brain, G7, Optimedia, Zenith Media. Obecnie SAR zrzesza 40 członków indywidualnych, prezesów i dyrektorów agencji, oraz 30 agencji reklamowych i domów mediowych.

Postanowiono jednogłośnie, iż Wolfgang Ullrich, obecnie w Grey Worldwide w Pradze, który od początku działał bardzo aktywnie w Zarządzie SAR, i którego działaniom SAR zawdzięcza dynamiczny rozwój, zostaje pierwszym Honorowym Członkiem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce;

Decyzją Walnego Zgromadzenia rozszerzono skład Zarządu Stowarzyszenia i dokonano wyboru jego nowego składu. W Zarządzie znaleźli się: - trzej reprezentanci starych członków Stowarzyszenia - Paweł Kastory, DDB Warszawa - wybrany na kolejną, dwuletnią kadencję Prezesa Zarządu; Marek Żołędziowski, Saatchi & Saatchi; Wojciech Borowski, McCann Erickson Polska; - dwaj reprezentanci Domów Mediowych - Iwona Dynowska, Media Planning; Zofia Sanejko, Universal McCann; - jeden reprezentant nowych członków: Filip Friedmann z DougFaberFamily; - jeden reprezentant Klubu Twórców Reklamy działającego w strukturach SAR - Kot Przybora, PZL;

Uzupełniono skład Sądu Koleżeńskiego Stowarzyszenia. Do Zygmunta Brzozowskiego z Universal McCann oraz Pawła Nizińskiego z Young & Rubicam dołączyli: Małgorzata Grzyb, Initiative Media; Jakub Kamiński , Brain; Jacek Hensler, G7;

Podsumowano aktywność Klubów działających w strukturach SAR w 2003r.: Klubu Twórców Reklamy, Klubu Dyrektorów Finansowych oraz Klubu Mediowego;

Podsumowano współpracę Stowarzyszenia z innymi Organizacjami i Stowarzyszeniami;

Zaprezentowano strategię rozwoju i projekty, jakimi zajmie się SAR w 2004r.: Uniwersytet SAR, kampanie społeczne: m.in. kampania antykorupcyjna, zasady przetargowe, konkurs Effie, konkurs KTR, Noc Reklamożerców, Salary Survey.

Spotkanie, w którym wzięło udział 29 osób, miało miejsce w siedzibie Agencji Saatchi & Saatchi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style