'Żyj bez zapięć' - Brodka i Bułecka reklamują Levi's 501 (wideo)

Weekendowymi eventami w 11 europejskich stolicach rozpoczęła sięnowa kampania reklamowa marki Levi's 501. Akcja pod hasłem "Żyj bezzapięć" obejmuje w Polsce telewizję, prasę, outdoor i internet. Wkampanii biorą udział polskie gwiazdy m.in. Monika Brodka iSebastian Karpiel Bułecka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

13 i 14 września w jedenastu europejskich stolicach prowadzonabyła interaktywna akcja eventowa promująca markę Levi's 501. Wramach działań, które w Warszawie miały miejsce m.in. na placuTrzech Krzyży, Starym Mieście i rondzie Dmowskiego, na ścianachbudynków wyświetlano animacje z wplecionymi komunikatamizachęcającymi przechodniów do włączenia bluetootha w swoichtelefonach komórkowych, na które otrzymywali następnie wizytówkęgraficzną informującą o marce.

15 września kampania pod hasłem "Live Unbuttoned - Żyj bezzapięć" rozpoczęła się natomiast w internecie. Pod adresem www.501.com/premiere zostałyumieszczone cztery filmy reklamujące markę Levi's oraz ujawnione wcałości osobiste profile polskich gwiazd, takich jak Monika Brodka,Sebastian Karpiel Bułecka i Mieszko Sybilski.

Udostępnione w sieci filmy od 19 września do końca październikaemitowane będą w formie 30-sekundowych spotów z polskimi napisami wwybranych kinach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.Z kolei od 15 września kampania prowadzona jest na autobusach w 6głównych miastach Polski, a w październiku i listopadzie obejmiemegasity z wykorzystaniem niestandardowych efektów 3D. W prasieakcja realizowana będzie w tytułach męskich (Auto Świat, 4x4, Men'sHeath, Top Gear, Playboy, LOGO) w postaci niestandardowych wkładekA3 do magazynów i advertoriali np. "Fakty o Levi's® 501®jeans".

Realizacja eventów koordynowana była z Wielkiej Brytanii przezagencję JCPR, natomiast internetowe profile polskich gwiazd, kinowąadaptację filmów udostępnionych w sieci i zakup mediów do całościkampanii przygotował Brandcomm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek