„Machina” debiutuje jako e-tygodnik, Brodka, Kulka i Rojek w kampanii

W serwisie „Machiny” pojawił się jej pierwszy numer w formie tygodnika elektronicznego. Wspiera to kampania reklamowa, której twarzami są Monika Brodka, Gaba Kulka i Artur Rojek z Myslovitz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Zawsze mieliśmy problem z aktualnością. Czasem nie pisaliśmy o czymś, bo kalendarz powodował, że po czterech tygodniach news newsem być przestawał” - pisze we wstępniaku do pierwszego numeru „Machiny” jako e-tygodnika Piotr Metz, redaktor naczelny pisma. „Teraz będziemy co tydzień, regularnie jak przedwojenny pociąg, w każdy wtorek. Obiecujemy być nie tylko o czasie, ale i na czasie” - deklaruje.

„Machina” w wersji elektronicznej została zaprojektowana zupełnie od nowa tak, aby zapewnić czytelnikom częstszy i łatwiejszy odbiór treści online. W pierwszym numerze nowej odsłony magazynu znajduje się przede wszystkim materiał o nowej płycie Myslovitz, ranking najważniejszych debiutów w historii muzyki rockowej oraz mapa letnich festiwali muzycznych. Wydanie liczy 32 strony, przy czym prawie nie ma w nim reklam.

grafika

W ramach promocji osoby, które do końca br. zarejestrują się w serwisie machina.pl (w zakładce machina.pl/dolacz), otrzymają za darmo półroczną prenumeratę e-wydań oraz dostęp do elektronicznego archiwum „Machiny”. Natomiast osoby, które dodatkowo namówią na rejestrację znajomych, dostaną gratis roczną prenumeratę e-wydań magazynu.  

grafika

Nową „Machinę” wspiera kampania promocyjna, w której Monika Brodka, Gaba Kulka i Artur Rojek z Myslovitz zapraszają na portal machina.pl, zachęcając do dołączenia do jego społeczności. Akcja pod hasłem „Wszystkie strony muzyki na www.machina.pl” jest prowadzona przede wszystkim w radiu, obejmując m.in. na Radio Eska, Radio WaWa, VOX FM, Roxy, RMF MAXXX oraz Złote Przeboje.

- Zależało nam na tym, aby „Machinę” reprezentowali artyści, którzy nie tylko są uczestnikami polskiej kultury popularnej, ale też jej twórcami i są dla niej ważni - argumentuje Piotr Metz. - Zarówno Monika Brodka, jak i Gaba Kulka czy Artur Rojek z Myslovitz kreują zjawiska ważne dla polskiej muzyki, tworzą nowe trendy, pozostają na uboczu głównego nurtu popkultury, ale są cenieni przez fanów i doceniani przez krytyków. Są uosobieniem ducha „Machiny” - przekonuje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"