Maciej Pikor w numbers & intution zadba o wdrażanie wielokanałowych strategii social media dla klientów oraz marki. Odpowie za działania komunikacyjne za pośrednictwem Facebooka, Instagrama, TikToka czy LinkedIna. W rozwijaniu profili klientów jego głównym założeniem jest klientocentryczność w narracji oraz budowanie autentycznych społeczności wokół obsługiwanych marek.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/artegence-whites-numbers-intuition-sar ##
Maciej Pikor ma 6-letnie rozległe doświadczenie w działaniach promocyjnych i wizerunkowych dla marek różnego profilu. Był prezesem zarządu małopolskiego oddziału Stowarzyszenia Polska 2050, gdzie odpowiadał m.in za relacje z mediami oraz współpracował przy opracowaniu i realizacji strategii social media całego ruchu politycznego wraz z kaskadowaniem jej na wszystkie wojewódzkie regiony. Później rozwijał społeczność fanów dla agregatora ofert pracy w sektorze IT – Bulldogjob.

Numbers & Intuition projektuje usługi w branży digital marketingu. Firma ma kompetencje w dziedzinach performance marketingu, projektowania innowacji i zarządzania zmianami.











