Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl

„Cała przyjemność na naszej stronie” to hasło pierwszej kampanii marketingowej Erli.pl, nowego marketplace’u na polskim rynku e-handlu. Ambasadorem kampanii został aktor Maciej Stuhr. Za realizację działań reklamowych odpowiadają agencje Freundschaft i Spark Foundry (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Stuhr w pierwszej kampanii platformy Erli.pl

Pierwsze spoty reklamowe pojawią się w kanałach telewizyjnych w środę 7 kwietnia. Kampania w kanałach digitalowych ruszy 12 kwietnia. Pierwszy etap działań reklamowych potrwa do czerwca 2021 roku.

W ramach kampanii emitowanych będzie 5 spotów. W każdym z nim w humorystyczny, ale również informacyjny sposób Maciej Stuhr - ambasador marki - ma przybliżać nie tylko przykładowe produkty, jakie można znaleźć na Erli.pl, ale również podkreśla najważniejsze cechy platformy, w tym program lojalnościowy.

- Włożyliśmy dużo pracy i wysiłku w przygotowanie tej kampanii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektu. Mam przeświadczenie, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy do nowych użytkowników i klientów. Obecność Macieja Stuhra, który zaangażował się w nasz projekt, to dla mnie dowód, że wystarczy nas tylko bliżej poznać, by zobaczyć jak wiele mamy do zaoferowania. Cały zamysł stworzenia Erli wyraża hasło kampanii – bo naprawdę wszystko czego potrzebujemy i co może sprawić nam przyjemność jest dostępne na Erli.pl  – mówi Magdalena Wójcik, dyrektorka marketingu Erli.pl.

Kampania marketingowa to cześć planu rozwoju platformy zakupowej Erli.pl. Za jej realizację odpowiada agencja Freundschaft.

- To duża przyjemność być ambasadorem kampanii marki, która na pierwszym miejscu stawia klienta. Jestem aktywnym użytkownikiem sieci i zakupy robię głównie w internecie. Współpraca z Erli jest komplementarna wobec moich prywatnych przyzwyczajeń. Kiedy przybliżono mi, jakie plany rozwoju ma Erli oraz jak ma wyglądać sama kampania - bez wahania zdecydowałem się na zaangażowanie w ten projekt. Podczas nagrywania spotów reklamowych bawiliśmy się naprawdę świetnie i czuć tę atmosferę z ekranu. Gorąco zachęcam do wypróbowania Erli, bo wierzę, że zarówno bogata oferta, wyjątkowy program lojalnościowy, jak i konkurencyjne ceny tworzą z Erli świetnie miejsce do zakupów w sieci - powiedział Maciej Stuhr, aktor, ambasador kampanii marketingowej platformy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele