Maciej Szaroleta: z Hill+Knowlton Strategies Poland do Albedo Marketing

Maciej Szaroleta po ponad trzech latach pracy w agencji Hill+Knowlton Strategies Poland przeszedł do agencji Albedo Marketing, gdzie zajmuje stanowisko dyrektora strategii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Albedo Marketing Maciej Szaroleta odpowiada za zarządzanie i rozwój strategii marketingowej, nowy biznes oraz Albedo PR. Wśród nowych klientów agencji, dla których pracuje są m.in. marka Bakuś (Bakoma), port lotniczy Ławica i 3M.

Ostatnio Maciej Szaroleta przez ponad trzy lata pracował w agencji Hill+Knowlton Strategies. Zajmował tam stanowisko brand practise director i chief strategist.

Wcześniej był dyrektorem strategii w Galileo Media, brand managerem w Grupie Żywiec i account executive w agencji reklamowej Just.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+