Galanteria skórzana zaprojektowana na wyłączność dla Biedronki przez Macieja Zienia trafi do wybranych sklepów sieci 23 listopada. Będzie dostępna do 6 grudnia lub do wyczerpania zapasów w różnych kolorach, takich jak: pudrowy róż, wiśniowy, czerwony, czarny, granat oraz szampańskie złoto.
W kolekcji znalazły się dwa modele torebek – ze skóry pikowanej oraz ze skóry saffiano. Każda ma wymiar 20x14x7 cm i posiada pasek będący połączeniem naturalnej skóry oraz łańcuszka w kolorze złotym. Torebki, dostępne w trzech wariantach kolorystycznych będą sprzedawane po 169 zł.
Z kolei portfele – ze skóry pikowanej, gładkiej oraz ze skóry saffiano – dostępne będą w dwóch kolorach, w cenie 129 zł za sztukę. Do sklepów sieci Biedronka trafią również skórzane paski w czterech wariantach kolorystycznych oraz dwa modele rękawiczek skórzanych, każdy z nich w dwóch kolorach. Paski będzie można nabyć w cenie 59,90 zł za sztukę, a rękawiczki – 69,90 zł za parę.

Obecna kolekcja to kolejny efekt współpracy projektanta z siecią Biedronka. W ubiegłym roku do sprzedaży trafiły tekstylia łazienkowe z linii HOME & SPA by Maciej Zień.
Maciej Zień jest kolejnym projektantem, z którym współpracuje na polskim rynku Jeronimo Martins Polska. Trzy lata temu w Biedronce sprzedawane były m.in. koce zaprojektowane przez duet projektantów Paprocki&Brzozowski. Rok później sieć sprzedawała pościel od Bohoboco.

Warto przypomnieć, że Biedronka nie jest jedyną siecią dyskontów, która co pewien czas wprowadza na sklepowe półki dość ekskluzywne produkty. Jesienią br. Lidl Polska sprzedawał odzież autorstwa Heidi Klum.











