Macquarie Goodman wprowadza nową markę

2 lipca 2007 roku Macquarie Goodman, australijska zintegrowanagrupa zarządzająca nieruchomościami, wprowadziła na całym świecienową markę Goodman International Limited (Goodman).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka Goodman została wprowadzona w Australii, Nowej Zelandii,Azji, Wielkiej Brytanii i na kluczowych rynkach Europy, w tym wPolsce. Osiem miesięcy trwały badania, konsultacje i planowania.Same przygotowania logistyczne rozpoczęto natomiast na tydzieńprzed oficjalną datą rebrandingu.

Strategia wprowadzenia marki zakładała stworzenie nowejidentyfikacji wizualnej, oraz połączenie pięciu organizacji podjedną nazwą, wizją, kulturą i unikalną ofertą, wyróżniającymi firmęGoodman na rynku.

2 lipca zmiana wizerunku objęła 588 zarządzanych nieruchomości i33 biura firmy. Wystartowała również nowa strona internetowaGoodman.

"Jako jeden z globalnych liderów musieliśmy zachować silnąrozpoznawalność marki, którą budowaliśmy przez wiele lat obecnościna rynku. Nowa marka odzwierciedla sukces naszych ostatnichglobalnych przejęć i jest częścią strategii zakładającej przyszłyrozwój i innowację. Prostota nowej nazwy i logo, z jego śmiałymzielonym kolorem, odzwierciedla filozofię firmy Goodman - świeżość,nowoczesne myślenie połączone z zaangażowaniem w dodawanie wartoścido naszych relacji i transakcji, to wszystko co wyróżnia nas na tlekonkurencji."- mówi Alison Brin, Group General Managera firmyGoodman,

Przy tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej firma Goodmankonsultowała się z blisko 200 udziałowcami na całym świecie, w tymz pracownikami, klientami, agentami inwestycyjnymi, doradcami,partnerami Joint Venture i członkami Zarządu.

"Chcieliśmy być pewni że opinie naszych kluczowych udziałowcówbędą brane pod uwagę przy podejmowaniu każdej decyzji dotyczącejrebrandingu. Ich wkład był nieoceniony, w szczególności w budowanienowej nazwy firmy. Jesteśmy pewni, że nasza nowa identyfikacjawizualna pomoże nam pomyślnie zintegrować wszystkie nasze działaniabiznesowe." - dodaje Alison Brink.

Greg Goodman, Group CEO, stwierdził, że udana globalna ekspansjafirmy stała się podstawą utworzenia nowej identyfikacjiwizualnej:

"Nasza identyfikacja wizualna została stworzona byodzwierciedlić zintegrowany charakter wszystkich naszych działańbiznesowych. Jednak sposób w jaki prowadzimy biznes nie zmieni się.Nasi pracownicy i koncentracja na potrzebach klientów nadal będąstanowić trzon naszej firmy i będą czynnikiem determinującym dalszyudany rozwój na nowych rynkach."

Nad globalnym projektem zmiany marki pracowały agencjeaustralijskie. Za opracowanie strategii zmiany marki odpowiadałaagencja Brand Architecture International. Wraz z agencją Yellow(wcześniej Design Works) była ona również odpowiedzialna za częśćwykonawczą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"