„Made to feel good” - Goodyear reklamuje się bardziej lifestyle’owo i dla kobiet

Pod hasłem „Made to feel good” zaczęła się kampania promująca nowe pozycjonowanie opon Goodyear. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Leo Burnett.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii „Made to feel good” informacje o parametrach technicznych zostały przesunięte na drugi plan, a nacisk jest położony na komunikację ogólnych wrażeń z jazdy samochodem. Reklamy zachęcają kierowców, aby prowadzili pojazdy z większą pewnością siebie i kierowali się zasadą, że najlepsze jest zawsze przed nami. - Celem jest przedstawienie konsumentom w wyrazisty sposób realnych, namacalnych korzyści ze stosowania naszych opon - opisuje Hugues Despres, dyrektor marki Goodyear w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Ponadto kampania jest bezpośrednio zwrócona również do kobiet. - Panie często mają decydujący głos przy podejmowaniu decyzji w gronie rodzinnym, a do takich należy wybór opon. Ich zakup jest często postrzegany jako inwestycja, dlatego chcemy mieć pewność, że nasze informacje docierają do kobiet w takim samym stopniu, jak do mężczyzn - uzasadnia Hugues Despres.

Akcja w niektórych krajach Europy, na Bliskim Wschodzie i w Afryce trwa od jesieni ub.r. Goodyear przygotował ją wspólnie z niemieckim oddziałem agencji Leo Burnett.

W Polsce kampania rozpoczęła się 25 marca i obejmuje głównie telewizję (największe stacje i kanały tematyczne). Potrwa do połowy kwietnia, a jednocześnie w internecie będą emitowane bannery i spoty nowych opon - Goodyear EfficientGrip Perfromance. Zakupem mediów na potrzeby wszystkich działań zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online