Przedmiotem konkursu ofert było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
Do zadań agencji Madogz należy między innymi wdrożenie zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów social media, przygotowanie contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, planowanie mediów oraz bieżąca administracja profilami Kompanii Piwowarskiej w social mediach.
Osią prowadzonej komunikacji będą przede wszystkim działania Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tyskie-irlandia-euro-2020-jak-kibicowac-polakom-reklama-irish-daily-star ##
- Kluczem, którym kierowaliśmy się przy wyborze agencji była umiejętność odpowiedniego wyważenia kreatywności, języka komunikacji i jakości materiałów. Propozycja Madogz najlepiej adresowała nasze oczekiwania. Nie tylko zawierała wszystkie wymienione elementy, ale również przedstawiała wyrazisty pomysł na komunikację - mówi Natalia Rostkowska, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej.

Do Kompanii Piwowarskiej należą takie marki piwa jak jak Lech, Tyskie, Żubr, Dębowe.











