Maersk i WPP Media rozpoczynają globalną współpracę marketingową

Firma transportowa Maersk wybrała WPP Media jako globalnego partnera strategicznego w marketingu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Maersk i WPP Media rozpoczynają globalną współpracę marketingową
Maersk rozpoczyna współpracę z WPP

Maersk zdecydował się na konsolidację działań marketingowych w 130 krajach, powierzając je WPP Media. Nowe centrum operacyjne, które ma usprawnić zarządzanie globalną marką, powstanie w Kopenhadze.

Współpraca z WPP Media to element transformacji marketingowej firmy Maersk, która stawia na innowacje, elastyczność i efektywność opartą na danych. Kluczową rolę odegra w tym platforma Open oraz Open Media Studio, wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Za realizację projektu odpowiada Tina Gretlund, CEO EssenceMediacom w WPP Media. Zespół będzie wspierał Maersk w pięciu regionach: Ameryka Północna, Ameryka Łacińska, Europa, IMEA oraz APAC.

WPP Media podkreśla, że wygrana umacnia jej pozycję w regionie nordyckim. Firma stawia na integrację danych, technologii i doradztwa strategicznego, co ma przynieść korzyści obu stronom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych