Akcja jest oparta na spocie pokazującym, jak burgery Maestro są serwowane z foodtrucka ustawionego przy plaży. Nie są one jednak oznaczone tą nazwą, więc kupujący nie są świadomi, że to dania pochodzące z McDonald’s. Mówi im to dopiero jedna z osób przygotowujących cały projekt.
Ma to podkreślać, że Maestro są równie dobre jak burgery podawane w burgerowniach i foodtruckach.
Jest to kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Maestro - wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s”. W poprzednim spocie burgery Meastro podawano klientom małej burgerowni.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maestro-tasty-guacamole-lemonade-espresso-i-desery-jagodowe-nowosci-mcdoland-s-na-lato,7170878474315905a ##
Nowe działania reklamowe są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania PR - agencja 24/7Communication.












