Od marca nowe pismo dla dzieci „Bing” o przygodach króliczka i jego przyjaciół

Od marca nakładem wydawnictwa Egmont Polska ukaże się nowy magazyn „Bing” dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dwumiesięcznik będzie adresowany do fanów przygód króliczka Binga i jego przyjaciół.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Od marca nowe pismo dla dzieci „Bing” o przygodach króliczka i jego przyjaciół

W każdym numerze mali czytelnicy - podobnie jak w serialu - wspólnie z Bingiem i jego przyjaciółmi podejmą codzienne, nowe wyzwania oraz rozwiążę związane z nimi problemy. W piśmie znajdą się opowiadania, łamigłówki, wycinanki czy rysowanki. Na łamach magazynu zostaną również zaprezentowane gry, zabawy i zagadki z udziałem głównego bohatera bajki. Zadania w piśmie miały zostać tak dobrane, by pobudzać wyobraźnię i pomysłowość dziecka, a także poprzez zabawę uczyć pisania, znajdowania różnic czy zachęcać do muzycznych zabaw i aktywności. Pismo zostało wydane na specjalnym papierze, który ma ułatwić rysowanie i kolorowanie, z grubszą i błyszczącą okładką.

W poszczególnych wydaniach pisma na małych czytelników będzie dodatkowo czekać plakat, oraz zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru będą dołączone figurki Binga i Flopa.

Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 10,99 zł. Czasopismo skierowane jest do dziewczynek i chłopców w wieku 2-5 lat.

Przygody króliczka Binga w Polsce są prezentowane na kanale dziecięcym MiniMini+ w animacji o tym samym tytule.

Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów telewizyjnych, komunikację w mediach społecznościowych oraz mediach własnych Egmontu. W ofercie wydawniczej Egmont Polska dostępne są również książki o przygodach Binga.

Redaktor naczelną pisma jest Jolanta Tomala.

NB
Autor artykułu:
NB
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa