W trójwymiarze wykonane zostały największe sesje zdjęciowe wnętrz prezentowanych w wydaniu. - Magazyn wnętrzarski wydaje się stworzony do prezentacji fotografii w technice 3D. Dzięki nim "Dobre Wnętrze" zyskuje nową jakość – wrażenie przestrzeni, które pozwala lepiej ocenić urodę wnętrz: ich proporcje, wzajemne relacje przedmiotów, skalę - mówi Małgorzata Tomczyk, redaktor naczelna pism wnętrzarskich wydawnictwa Murator.
Wszystkie sesje 3D zrealizowali Krzysztof Gajewski i Maciej Szal z 3dphoto.com.pl oraz należąca do Muratora agencja reklamowa Pentagon Media Team, która nadzorowała również opracowanie reklam w systemie trójwymiarowym.

Wydanie „Dobrego Wnętrza” ukazało się w nakładzie 37 507 egz i normalnej cenie 9,90 zł. Numer wspiera promocja w czasopismach i serwisach internetowych wydawnictwa Murator , a także w tygodniku „Angora”, magazynach „Bluszcz”, „Machina” i „Film”. Działania promocyjne opracował dział marketingu wydawcy.











