„Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” emitowany w TVP1 ogląda średnio 962 tys. widzów, o 650 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu pokazywanego jeszcze w TVP2. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Magazyn Ekspresu Reporterów” po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki postanowiła przenieść „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Dwójki do Jedynki. Z kolei emitowany dotychczas w TVP1 serial „Echo serca” trafił do TVP2. Obie pozycje nie zmieniły swoich pasm względem poprzednich sezonów. - Dzięki tej zmianie profilujemy nasze anteny. Chcemy aby Jedynka była stacją bardziej o profilu informacyjno-publicystycznym, a Dwójka - serialowo-rozrywkowym - komentował tę decyzję Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-wall-wygraj-marzenia-tvp2-trzeci-sezon-opinie,7173202564937345a ##

Średnia widownia pierwszych trzech wydań „Magazynu Expresu Reporterów” na antenie TVP1 (w okresie od 10 do 24 września 2019 roku o godz. 21.55) wyniosła 962 tys. osób. Przełożyło się to na 8,70 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,11 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 530 tys., a w 16-59 - 1 mln; dane udostępnione przez Mediacom).

Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 10 września br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,16 mln osób.

grafika

Dla porównania, na początku sezonu 2018/2019 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 4 do 25 września 2018 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,61 mln widzów. Przełożyło się to na 14,28 proc. udziału 4+, 10,82 proc. w 16-49 oraz 11,71 proc. w 16-59. Audycja po przeniesieniu do Jedynki straciła 650 tys. oglądających.

Jedynka w czasie emisji reporterskiego magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2 („Echo serca”; 11,29 proc.). Drugi jest TVN („Pułapka” i „Kuba Wojewódzki”; 9,32 proc.), a czwarty - Polsat („Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 6,68 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-drugi-sezon-serialu-w-tvp2-zyskuje-widzow,7170840562182273a ##

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajmuje miejsce czwarte.

grafika

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online