Magazyn „Explorer” debiutuje w cenie 5,95 zł

W czwartek 17 marca br. do sprzedaży trafi pierwszy numer nowego miesięcznika popularnonaukowego „Explorer”, który wyda Polska Press Grupa. Tytuł ukazywać się będzie w cenie 5,95 zł.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Magazyn „Explorer” debiutuje w cenie 5,95 zł

- Analizując segment pism popularno-naukowych w Polsce, ich nakłady i poziom sprzedaży egzemplarzowej, stworzyliśmy autorski projekt magazynu, jakiego nie ma na rynku i wierzymy w jego powodzenie - mówi Aureliusz Mikos, prezes Oddziału Polska Press Grupy w Warszawie, wydawca magazynu „Explorer”.

Tytuł podzielony będzie na cztery działy: „Nauka”, „Historia”, „Człowiek” i „Cywilizacja”. W magazynie znajdą się materiały dotyczące postępu nauki, nowinek technologicznych oraz naukowego wytłumaczenia zagadek przeszłości.

- Magazyn „Explorer” to przede wszystkim pismo dla ciekawych świata, nasi czytelnicy znajdą w nim rzetelne treści, nie szukamy żadnych sensacji, po prostu chcemy objaśniać świat - mówi Paweł Siennicki, redaktor naczelny tytułu oraz „Polski The Times”.

Wicenaczelną nowego miesięcznika jest Danuta Śmierzchalska, która ma za sobą doświadczenie w pracy w prasie regionalnej jako redaktor wydań magazynowych oraz magazynach lifestylowych i popularnonaukowych. Przez kilka lat była redaktorem w „National Geographic Polska”, a ostatnio redaktor prowadzącą magazynu pokładowego PLL LOT „Kaleidoscope”.

Autorem szaty graficznej „Explorera” jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.

Pierwsze wydanie miesięcznika będzie liczyło 84 strony, a jego cena wyniesie 5,95 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/swiat-wiedzy-i-w-sieci-historii-na-czele-pism-popularnonaukowych-i-historycznych-w-2015-roku ##

Wraz z wejście pisma na rynek ruszy serwis internetowy magazynexplorer.pl, mający formę elektronicznego magazynu z płatnymi treściami. Będzie można go kupić poprzez sms lub tradycyjne formy transakcji internetowych.

Wprowadzenie „Explorera” na rynek wspiera kampania promocyjna w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w mediach Polska Press Grupy. Kampanię przygotował zespół marketingu wydawcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"