Magazyn “Kropka TV” w nowej odsłonie

Firma Concept Publishing Polska odświeżyła tygodnik telewizyjny “Kropka TV”, który jest wydawany na zlecenie sieci sklepów Biedronka. Tytuł zyskał zmodyfikowaną zawartość, odświeżoną szatę graficzną i prezentuje program większej liczby stacji.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W części telewizyjnej czytelnicy znajdą teraz program 90 stacji (dotychczas było ich 84), w nowym, bardziej czytelnym układzie. Zwiększeniu uległa też liczba opisów poszczególnych pozycji programowych. W tygodniku jest jeszcze więcej porad dotyczących zdrowia, urody, wychowania dzieci i urządzenia mieszkania, powiększony został dział “Moda”. Nową formułę zyskał też dodatek kulinarny “Kuchnia i kropka!”. Nową szatę graficzną pisma opracował dyrektor artystyczny “Kropki TV” Robert Latek.

- Zmiany to efekt rosnącej popularności magazynu oraz zmieniających się oczekiwań naszych czytelników, co zweryfikowaliśmy w dużym badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez pracownię BSM późną wiosną tego roku - mówi Łukasz Skalski, członek zarządu Concept Publishing Polska.

Magazyn liczy nadal 132 strony i bez zmian kosztuje 1,69 zł. Nakładu pisma wydawca nie ujawnia. Tytuł sprzedawany jest tylko w sieci Biedronka.

Zmianom w “Kropce TV” towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i sklepach Biedronka. To pierwsza z serii jesiennych akcji promocyjnych pisma. Działania przygotowały Concept Publishing Polska i firma JMD, właściciel sieci Biedronka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu