Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe wstyczniu 2009 roku, ostro w dół "Polityka" i "Wprost" - wszystkiemonitorowane magazyny zarobiły z reklam 134 mln zł.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w styczniu 2009spadek cennikowych wpływów netto z reklam do 5,42 mln zł (mniej o1,45 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 5,07 mln zł (0,8 mln zł mniej niż w styczniu 2008).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w styczniu 2009 roku 134mln zł wobec 150 mln zł w 2008 r.

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu