W nowej identyfikacji wizualnej wody Ostromecko głównym elementem pozostaje kwiat róży, który jest ikoną tej marki od 100 lat. Teraz został przeprojektowany zgodnie z obowiązującymi trendami.
Oprawa graficzna ma naturalną kolorystykę, która symbolizuje, że woda Ostromecko jest nalewana do butelek bezpośrednio ze źródła i nie jest poddawana zabiegom uzdatniającym. Ponadto dzięki średniej mineralizacji i niskiej zawartości sodu, woda może być spożywana codziennie i bez ograniczeń.
Odkryłam najlepszą polską wodę
Na etykietach wody Ostromecko pojawił się podpis Magdy Gessler z jej stwierdzeniem: „Odkryłam najlepszą polską wodę”.

Przypomnijmy, że spółka Wody Mineralne Ostromecko, produkującą napoje i wody mineralne Ostromecko i Arca North, w styczniu br. została kupiona przez FoodCare. - Ostromecko ma źródła pozwalające na roczne obroty na poziomie 500 mln zł i to jest mój cel sprzedażowy do zrealizowania za pięć lat - uzasadniał Wiesław Włodarski, prezes FoodCare’u.
Nowa oprawa graficzna marki Ostromecko została przygotowana przez dział marketingu FoodCare’u. Stopniowo będzie wprowadzana we wszystkich wariantach wody Ostromecko.
W sierpniu ma ruszyć kampania reklamowa w telewizji oraz internecie. Obecnie kończy się przetarg na przygotowanie reklam, biorą w nim udział agencje GPD, Warsaw Creatives i Leo Burnett.
Współpraca marketingowa z Magdą Gessler została zaplanowana długofalowo.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kuchenne-rewolucje-tvn-magdy-gessler-wiosna-2018,7171448188868225a ##

Magda Gessler jest szeroko znana głównie z programów kulinarnych stacji Grupy TVN, na czele z „Kuchennymi rewolucjami” w TVN. Jest najpopularniejszą gwiazdą takich programów - według sondażu z początku br. rozpoznaje ją 99 proc. Polaków, a za autorytet kulinarny uznaje 48 proc.
Wiosną br. Magda Gessler wspólnie z córką Larą wystąpiła w kampanii Formuły Perfect Box dla Firm oferowanej przez Play. Wcześniej reklamowała już tę sieć, a także preparat Ulgix Wzdęcia Max oraz tabletki do zmywarek Ludwik.











