Magdalena Malinowska, Mateusz Zimnowodzki, Dawid Mikoś, Katarzyna Świerk, Bartosz Krajewski, Monika Stalewska i Joanna Marczak w Mr Target

W ostatnim czasie do zespołu agencji marketingu efektywnościowego Mr Target (Grupa SARE) dołączyło siedem nowych osób: Magdalena Malinowska, Mateusz Zimnowodzki, Dawid Mikoś, Katarzyna Świerk, Bartosz Krajewski, Monika Stalewska i Joanna Marczak. Wzmocnili oni działy videotarget, programmatic i client service.

km
km
Udostępnij artykuł:
Magdalena Malinowska, Mateusz Zimnowodzki, Dawid Mikoś, Katarzyna Świerk, Bartosz Krajewski, Monika Stalewska i Joanna Marczak w Mr Target
Magdalena Malinowska i Mateusz Zimnowodzki

Magdalena Malinowska objęła w Mr Target stanowisko coordinator VideoTarget. Koordynuje i zarządza pracą zespołu, nadzoruje projekty oraz odpowiada za harmonogramy. Wcześniej przez ponad 12 lat pracowała w TVN przy produkcjach telewizyjnych i filmowych, najpierw jako redaktor, a później wydawca i szef redakcji.

Mateusz Zimnowodzki, copywriter i scenarzysta, pracuje w agencji jako creative copywriter. Odpowiada za tworzenie scenariuszy i kreacji tekstowych przeznaczonych dla działań video online marketingowych. Wcześniej pracował przy projektach content marketingowych w Property Institute oraz jako freelancer dla kilku agencji i redakcji. Pierwsze projekty realizował jako researcher w GreenMax Capital Advisors w Nowym Jorku. W Mr Target wspiera także działania prowadzone w social media.

Dawid Mikoś objął funkcję social media managera. Marketingiem online zajmował się zawodowo od ponad 10 lat, m.in. w Wirtualnej Polsce i Agorze. Interesuje się nowymi mediami i content marketingiem. Jest też autorem bloga podróżniczego.

Katarzyna Świerk będzie pracowała w Mr Target na rzecz rozwoju sieci twórców internetowych. Będzie też zajmowała się współtworzeniem strategii dla kampanii realizowanych w mediach społecznościowych. Jest absolwentką filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Była wcześniej związana z branżą public relations, tworząc kampanie komunikacyjne dla klientów agencji Cruso PR, Public Dialog i Dobra Communications. Do VideoTarget trafiła z redakcji internetowej telewizji ipla.tv, gdzie odpowiadała za współpracę z dystrybutorami, transfer materiałów video, ich oprawę redakcyjną i publikację. Współpracowała też ze stacjami telewizyjnymi Polsat, Polsat News, Polsat News2, Superstacja, Polsat Cafe i Polsat Play.

grafika

Bartosz Krajewski, jako programmatic&SEM strategist/analyst w prowadzonym przez Arkadiusza Kobyłkę dziale search/programmatic, wspiera działania mediowe w zakresie strategii i analizy. Wcześniej był managerem SEM i odpowiadał za sprzedaż i obsługę takich narzędzi jak Kenshoo, IgnitionOne, Social.com Salesforce czy Appnexus w sieci reklamowej Httpool. Do Mr Target przeszedł z domu mediowego OMD, gdzie jako head of SEM koordynował prace zespołu odpowiadającego za planowanie i realizację kampanii w kanałach Facebook, SEM, YouTube. Pierwsze doświadczenia związane z SEM zdobywał 9 lat temu w OmnicomMediaGroup, pracując dla takich klientów jak Nissan, McDonald's, PolbankEFG, Johnson&Johnson, Henkel, Deutsche Bank, Unilver czy Era (T-Mobile), a kolejne w GroupM-Outrider, obsługując kluczowych klientów domu mediowego Mindshare, m.in. Volvo, Ford, Mazda, Nike, mBank, Discovery Channel, Virgin Mobile, Heinz.

grafika

Monika Stalewska i Joanna Marczak objęły równorzędne stanowisko account assistant w dziale client service. Stalewska była wcześniej plannerem w agencji koncertowej MonseArt Music

grafika

Z kolei dla Marczak jest to pierwsze doświadczenie związane z marketingiem internetowym.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów