Magdalena Michałek w TBWA \ TEQUILA

Do działu digital agencji TBWA \ TEQUILA dołączyła Magdalena Michałek, która jako social media specialist, odpowiada za prowadzenie wybranych kampanii w mediach społecznościowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do jej zadań należy obsługa kampanii realizowanych dla klientów agencji w obszarze social media, w tym nadzór nad rozwojem społeczności zgromadzonych wokół części obsługiwanych fanpage'y, prowadzenie akcji promocyjnych, tworzenie contentu oraz bieżąca moderacja i animacja społeczności.

Wcześniej pracowała w agencji interaktywnej NetCenter Solution. Portfolio jej klientów to m.in. Zelmer, Gorenje oraz Pioneer Polska. Michałek moderowała także serwisy rozrywkowe grupy TVN S.A. oraz tworzyła treści przeznaczone do publikacji w portalach internetowych.

Magdalena Michałek jest absolwentką politologii oraz marketingu i doradztwa politycznego na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Obecnie studiuje podyplomowo e-marketing w Krakowskiej Akademii. Jej hobby to m.in. CouchSurfing oraz historia XX wieku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]